Onze servicedesk overstijgt de rol van een pure helpdesk. Zo zijn we niet alleen bereikbaar voor ‘hulp’ in noodgevallen, ook gewone vragen naar ‘service’ zijn meer dan welkom. Onze servicedesk is bereikbaar tijdens jouw openingsuren, zo eenvoudig is het. Ook daarbuiten nemen we in de meeste gevallen onze telefoon op, maar daarvoor kunnen we geen spijkerharde garanties geven.
"Ik wil jullie allen van harte danken … jullie hebben mij super geholpen. Bedankt ook voor de manier waarop, ik prijs mij gelukkig dat ik jullie team ken."
Dr. ir. Danielle Baetens
Grant@vice
Raadsman
We zitten samen met jou aan tafel wanneer je onderhandelt met ontwikkelaars van gespecialiseerde software.
Duurzaam
We halen het maximale uit het IT-potentieel dat je momenteel al hebt aangekocht. Vele KMO’s hebben al tal van zaken in huis, maar benutten onvoldoende het bestaande middelen.
Proactief
Elkaar leren kennen, persoonlijk, maar ook de waarden, missie en visie van jouw onderneming, maakt dat we proactief kunnen voorstellen, wat jouw volgende digitale sprong best zou zijn.
"Eagle IT heeft ons fantastisch geholpen met de levering van hulpgoederen voor Oekraïne in goede banen te leiden."